سوالات متداول

 آیا می‌توانم بدون ثبت‌نام یا داشتن حساب کاربری سفارش خود را ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش لازم است بر روی سایت یک حساب کاربری داشته باشید. ایجاد حساب کاربری بر روی سایت سان درم بسیار ساده می‌باشد. علاوه بر این میتونید از طریق دایرکت اینستاگرام به آدرس sunderm.irیا شماره واتس آپ 09393210545 مشخصات خود را ارسال کنید تا تیم پشتیبانی سان درم ثبت نام و سفارشتون را کامل کنه.

 چگونه می‌توانم سفارش ثبت کنم؟

لطفا کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات گیرنده سفارش و آدرس خود را وارد‌نمایید، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.

 آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را از طریف سایت فروشگاه سان درم ثبت کنید، لازم به ذکر هست که سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.


 آیا امکان تغییر سفارش پس از نهایی‌کردن سفارش وجود دارد؟

خیر، پس از ثبت نهایی سفارش امکان هیچ‌گونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت. مگر اینکه با پشتیبانی تماس بگیرید و یا به ما تیکت بفرستید که در این صورت تیم پشتیبانی هماهنگی های لازم را باشما انجام می دهد تا شما با خیال راحت از خریدتون در فروشگاه سان درم لذت ببرید.


 چگونه می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟

برای لغو سفارش با واحد پشتیبانی فروشگاه سان درم تماس بگیرید، همکاران ما راهنمایی‌ها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار خواهند داد.


 روش های پرداخت مبلغ سفارش به چه صورت هست؟ 

شما می‌توانید از طریق درگاه‌های معتبر بانکی موجود در سایت سان درم و با استفاده از کارت‌های شبکه شتاب مبلغ سفارش خود را به صورت امن و راحت به صورت آنلاین پرداخت و یا کارت به کارت پرداخت نمایید.

فقط در صورت کارت به کارت از طریق نرم افزارهای خودتون، باید کد پیگیری رسید پرداختتون را برای ما ارسال و ثبت کنید و سپس پس از تایید تیم پشتیبانی پرداخت و سفارش شما نهایی میشه.

بنابراین روش سریع تر پرداخت همان روش پرداخت از طریق درگاه آنلاین هست.


 آیا می‌توانم مبلغ سفارش خود را به صورت پرداخت در محل تسویه کنم؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد.


 پس از ثبت سفارش چقدر طول می‌کشد تا سفارش به دست من برسد؟

اگر در شهر شیراز هستید در هنگام ثبت سفارش می‌توانید روز و بازه تحویل سفارش خود را از طریق دایرکت اینستاگرام و یا پشتیبانی سایت و واتس اپ اطلاع بدید و نهایت طی دو روز سفارشتون به دستتون میرسه. ارسال سفارش سایر شهر‌ها از طریق پست صورت می‌گیرد که در هنگام تحویل کالا به پست کد رهگیری بسته پستی شما براتون پیامک میشه، سفارش شما طی 2 تا 5 روز کاری پس از تحویل سفارش به پست، به دست شما می‌رسد.


 آیا امکان تحویل حضوری وجود دارد؟

خیر، سان درم یک فروشگاه اینترنتی است و امکان تحویل حضوری به هیچ عنوان وجود‌ ندارد.


 هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

هزینه ارسال سفارش‌ها به سراسر کشور 30000 تومان می‌باشد.


 چگونه  از تاریخ انقضا کالای سفارش داده شده اطلاع یابیم؟

تاریخ انقضای تمام محصولات در قسمت توضیحات محصول درج شده است. 


 اگر در حین ارسال کالای سفارش داده شده دچار شکستگی یا خرابی شد آیا پس گرفته می شود؟ (ضمانت دریافت کالای سالم)

در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. بنابراین لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان سان درم تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برای اطلاع از نحوه بازگشت کالا، گزینه "نحوه مرجوعی کالا" را مطالعه نمایید.


 نحوه مرجوعی کالا

برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان سان درم اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید:

1- با شماره  09393210545 بخش امور مشتریان سان درم تماس بگیرید 

2- در اکانت کاربری خود، در بخش   پشتیبانی/ درخواست پشتیبانی/ درخواست جدید  تیکت ارسال نمایید و درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کرده و طی یک روز کاری با شما تماس بگیرند. 

در این تماس، ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.

 شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

  • کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک سان درم یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند, بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود.
  • هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد توجه فرمایید.
  • پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده, کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.
  • بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر می باشد, توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی بر عهده ی کاربر می باشد.
  • روند دریافت کالای مرجوعی در شیراز توسط پیک انجام می شود و در شهرستان کاربر باید از طریق پست بسته را برای سان درم ارسال می نماید.
  • هزینه ی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد, بر عهده ی خود کاربر می باشد.

 درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم

وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، کاربران عزیز حداکثر طی 7 روز (پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی سان درم اطلاع دهند. تیم پشتیبانی سان درم پس از بررسی مورد اعلام شده, راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت کاربران عزیز حداکثر طی 7 روز (پس از دریافت کالا) پس از دریافت کالا باید مورد را به تیم پشتیبانی سان درم اطلاع دهند. تیم پشتیبانی سان درم پس از بررسی مورد اعلام شده, راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

انصراف از خرید و عودت کالا

درخواست انصراف از خرید فقط تا 7 روز پس از دریافت سفارش توسط کاربر امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید کل سفارش، باید محصولات در بسته بندی سان درم و به همراه فاکتور و هدایا (ساشه‌ها) عودت داده شود، در غیر اینصورت امکان عودت و بازگشت کالا امکان پذیر نمی‌باشد .

 هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده سان درم می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به سان درم باید تصویر برگه پستی را از طریق چت آنلاین (موجود در قسمت تماس با ما) برای پشتیبانی سان درم ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

*در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.

 شرایط عودت وجه

پس از بازگشت کالا به انبار سان درم و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل,هزینه به اعتبار کاربر افزوده می شود و در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی, کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند به پشتیبانی اطلاع رسانی کند. عودت وجه پس از ثبت درخواست طی 24 الی 72 ساعت انجام خواهد شد.

 نحوه ثبت درخواست مرجوعی

جهت ثبت درخواست مرجوعی و بررسی توسط همکاران پشتیبانی لطفا از طریق لینک های زیر, شماره ی سفارش, تصویر کالای مد نظر و شرح مشکل را برای ما ارسال فرمایید تا بررسی های لازم انجام شود و نتیجه در اسرع وقت اطلاع رسانی شود.